Последни публикации

Нов адрес за еМ Студио офис Варна!

Уважаеми клиенти и приятели,

С удоволствие Ви съобщаваме, че еМ Студио Адвъртайзинг енд Криейтив ООД офис Варна се мести на нов адрес. Вече можете да ни откриете в новата уникална по архитектура сграда на бизнес център ЛМ на адрес: бул. Ян Хунияди 31, ет.2, офис 8.

ЛМ офис център

ЛМ офис център

Надяваме се, че ще се чувствате по-удобно и комфортно при посещенията си при нас!

На всички Вас, желаем да намирате още по-бързо и по-лесно Вашето оптимално решение, и разбира се да сте все по-успешни в бизнес делата си!

С пожелания за много успехи по пътя ни заеднo: Екипът на еМ Студио 🙂

Готови ли сте?

Летящ старт на Вашата кариера?

Стажант в еМ Студио!

На 18.08.2010 г. съм горда да дам официално старт на стажантската програма на еМ Студио за студенти с икономическа насоченост и по-конкретно маркетинг и реклама.

Когато аз бях студентка, управителите на една от най-силните агенции в града ми повярваха и ме взеха на работа без никакъв опит. Сега е ред на еМ Студио да даде своя принос и да помогне на студенти да направят първите стъпки в професията.

Студенти, можете ли да приложите теорията на практика? Опитайте и намерете своята област за професионална реализация!

Сега Вие можете да се потопите в кухнята на една от най-ефективните и високо професионални агенции за маркетинг и реклама в града и да тествате Вашите знания и умения.

Ние от eM Studio Advertising and Creative създадохме 2 модерни модула за стажанти, обвързани с най-горещите и перспективни области на рекламата: реклама в точката на продажба и медии.

Вие, кандидат стажанти, можете да изберете една от тези програми или да се включите във всичките:

PROMO ACTIVE – 1 ниво. Много динамична програма, която дава знания за организиране и анимиране на активности в точката на продажба, отношение с крайни клиенти, мърчендайзинг.

POS 4 ENERGY – 3 нива. Стъпка по стъпка изгражда основите на добро познаване на процесите в търговските обекти – въздействие върху крайните клиенти, подредба, визуален мърчендайзинг.

MEDIA AGENTS – 3 нива. Запознаване с медийната среда в страната и в региона. Акцентира върху предимствата и недостатъците на всеки тип медия. Видовете рекламни форми и нестандартни подходи за налагане на марка, стока, услуга и др.

SMART AD – 1 ниво. Ще Ви изправи пред възможността да създадете реална рекламна кампания, но в тази програма ще могат да се включат само най-добрите от стажантите, изкарали POS  4 ENERGY или Media Agents.

Всички стажове са НЕПЛАТЕНИ и завършват с издаване на сертификат!

Моля Ви, преди да кандидатствате помислете дали имате сили и време да издържите програмата.

Създали сме много сериозни програми за амбициозни млади хора, които не се плашат от предизвикателства. Модулите са силно концетрирани, работата е много и предимно се разчита на самостоятелното развитие на стажанта. В днешно време нищо не се дава на готово и за това ние смятаме, че всеки от Вас ще постигне тези резултати, които сам си изработи и заслужи.

В началото на септември ще публикуваме пълната процедура по кандидатстване, описание на програмите и критерии за оценяване. Не се притеснявайте да задавате въпроси – на линия сме!

Очакваме Ви!

Пишете ни на: careers(@)emstudio(.)bg

Бъдете разУмни и доВолни!

Да купуваш on-line

Удобно, лесно, бързо или пък НЕ?

„ … Поръчах си ваза за цветя, а тя се оказа, че не е подходяща за вода. Потърсих си правата, но ударих на камък и накрая сама се справих.“

„ … Регистрирах се в сайт и направих поръчка, но незнам да чакам ли доставка, някой ще ми звънне ли по телефона или поръчката е в СПАМ-а.“

„ … Често пазарувах в нета, но не спирам да си мисля какво ли този път ще се обърка – вноса ли ще закъснее, куриера гумата ще спука, времето за изработка ли не стигна или пак скритите продуктови дефекти …“

И така,  написахме hi-pos  приказка с хубав край.

В продължение на няколко седмици с нашият екип от маркетингови специалисти и анализатори проведохме  проучване сред представителна извадка от интернет магазини и разкрихме слабите места на българската он-лайн бизнес среда.  Защо? –  Защото плюсовете всички си ги знаем – бързо, лесно,  без чакане по опашките, в удобно време и час, без да се излиза по-рано от работа, без стрес и нерви. Направо „по мярка“.

РазУмното купуване online спестява нерви и пари!

Обобщихме резултатите и разработихме за  hi-pos.com дълъг списък от правила, които тествахме в реална среда и резултатите започнаха да идват сякаш от само себе си. Комуникацията с клиентите се оптимизира до 1-2 имейла, документацията се прецизира, телефонните разговори намаляха, доставките вървяха гладко,  куриерите гарантираха разноса в срок, а КЛИЕНТИТЕ оставаха все по доволни и лоялни. (още…)

ФЛАЕР – ръководство за употреба?

Преводът от английски език на думата Flyer, Flier е: малък лист хартия с реклама или някой който пътува по въздуха.

Разпространява се на ръка, в пощенски кутии или директно под врата на дома Ви. Често можете да получите флаер на улицата или в търговските обекти. Виждате ги оставени около касите в магазините или ще ги получите на изложение или събитие.

Подходящ е за рекламиране на събитие, барове, дискотеки и нощни клубове, промоции в търговски обекти и др.

В американските учебници по маркетинг флаер се означава с думата junk advertising –  т.е. реклама, която отива в боклука.  От практиката всички знаем, че това си е пълната истина и няма причина да увъртаме. Разпространяването на флаери е рекламата с най-ниска цена ефективност.

А „Колко струва отпечатването на флаери?“ –  Флаер А6, пълноцветен печат 62,40 лв. с ДДС/1000 бр.

Как да направите така, че Вашия флаер да бъде прочетен? Доста амбициозна задача особено, когато посланието Ви трябва да се види и запомни в рамките на 3 до 10 секунди. Ето и няколко правила за употреба:

  1. Какво искате да постигнете с флаера? – продажби, информираност, емоция, друго….
  2. Уточнете посланията – какво искате да кажете – маркетинг специалист може да Ви помогне да конкретизирате посланията.
  3. Характеризирайте хората, които биха се заинтересували от Вашето послание.
  4. Изберете точните думи и похвати – доверете се на специалист! Вашата цел е да правите бизнес, а не да разбирате от всичко. Всяка агенция, която държи на репутацията си разполага с човек за обработка на текстове.
  5. Изберете подходящ размер – в зависимост от информацията и хората, които ще го четат – добре е да чуете мнение и на рекламната агенция.
  6. Съобразете цветовете и графичните елементи или снимки с целевата аудитория – това е работа на дизайнера – да предаде Вашето послание на Вашите клиенти по начин разбираем не за Вас или за дизайнера, а за клиентите Ви !!! Запомнете това и когато Ви представят дизайнерско решение питайте – ще се хареса ли на моите бъдещи и настоящи клиенти?
  7. Направете 1 акцент, който да накара получателя на флаер да се зачете
  8. Степенувайте информацията по важност, така че клиента да не остане заблуден или неинформиран.

Как да го разпространите?

  1. Ако знаете кой трябва да получи флаера ще знаете и къде можете да намерите тези хора.
  2. Изберете момент, в който хората ще се чувстват по-благоразположени към вземането на флаер. Пример – ако раздавате флаер в супермаркет не заставайте на входа на обекта. Там клиента се адаптира към следващата си задача да пазарува и Вие ще му пречите, а Вашият флаер ще се остави някъде….
  3. Направете си схема за разпространение – не използвайте цялото количество в 1 канал, направете си портфейл за максимална ефективност.

Надявам се ръководството за употреба да Ви свърши работа. И помнете ако Ви изнервят всички тези подробности или пък нямате време – има агенции, на които това им е работата.

С SHARP можеш да получиш телевизор БЕЗ ПАРИ!

Възможно е! Само сега по време на Световното първенство по Футбол SHARP дава шанс на всеки познал.

Работата с екипа на Sharp ни предлага интересни предизвикателства всеки ден. Именно предизвикателствата ни карат да бъдем все по-креативни и по-активни към пазара.

В агенцията ни постъпи задание за дизайн и текст на кампания, свързана със Световното първенство по футбол 2010 г. От маркетинговия екип на Sharp ни зададоха параметрите на играта, в която участниците имат шанс да си върнат парите за закупения телевизор. От нас се изискваше да въвлечем клиентите на Sharp да участват в играта чрез дизайн на визията.

Започнахме работа ВЕДНАГА! (още…)