Последни публикации

Франчайз Hi-pos 1 година по-късно

Мениджър Бизнес развитие на еМ Студио Адвъртайзинг енд Криейтив говори за франчайз Hi-pos и неговото развитие.

мениджър Бизнес Развитие

мениджър Бизнес Развитие

Много приказки се изговориха и много текстове се написаха по повод икономическата криза. Направиха се сравнения и се доказваха твърдения, дали прилича или не на „Голямата депресия“, започнала в „Черния вторник“ на 29.10.1929 г. в САЩ.

И докато едни се бориха с кризата и прохождаха в теорията на франчайзинга, то други усилено го прилагаха на практика. Голяма част от фирмите фалираха, други се ориентираха към нови браншове, а трети приеха франчайзинга като стратегия за оцеляване.

Историята за Hi-pos.com започва преди три години, когато фирма „еМ Студио Адвъртайзинг енд Криейтив“ ООД, реализира своята концепция за интернет продажба на пълен спектър от продукти, аксесоари, оборудване и

услуги за реклама и организиране на продажбите в точката на предлагане.

Като независима агенция за маркетинг и реклама, от 2001 г. до момента, компанията върви по стъпките на успеха и превръща Hi-pos.com в лесен модел за печелене на пари. Поради  големия интерес към продуктите, продавани от Hi-pos.com, фирмата решава да създаде франчайз мрежа, чрез която да продава не само по интернет, а и в търговските обекти на своите франчайз партньори. Така в края на 2008 г. е разработена концепцията за франчайзинг и от февруари 2009 г. проекта е факт.

Hi-pos.com търси амбициозни, пламенни хора с бизнес нюх, които да управляват франчайз обекта, но за съжаление все още няма действащ франчайзополучател. От многобройните запитвания, които постъпваха, кандидатите преминаваха през стандартизирана процедура за подбор, но отпадаха на един или друг етап, и до подписване на договор за франчайз не се стигна. Процедурата  за придобиване на правата за франчайз на Hi-pos.com е прецизна и лесна, а експертите по франчайзинг ще ме подкрепят, че се изисква време, за опознаване на бъдещите партньори и взаимно убеждение, че са подходящи един за друг. Ето защо е несериозно да се твърди, че франчайзинга може да стартира за няколко дни или за няколко часа с идване на място и подписване на договор в петък следобяд.

(още…)

Промяна на търговска марка по примера на Нетто и Плюс в Германия.

Мартин Стефанов

Мартин Стефанов

„На прехода от академичната среда към ритейл пазара Мартин Стефанов, абсолвент по маркетинг в университета в Кьолн, Германия,споделя мнението, че студентите трябва да развиват творечската си мисъл и анализ от първите дни на академичния живот в университета. Делникът е богат на практически примери, погледът върху тях дава не само повод за размисъл, но и база за надграждане на научните знания. С други думи, там навън – в супермаркетите, в шоу-рума на търговците, от билборда на улицата – всеки може да научи по нещо ново, а защо не, и да открие  собствените си грешки или тези на някой друг. Постингът представя сливането на две търговски марки в Германия и това, как управлението на търговската марка е едно важно тактическо решение в този процес“

Преди около 1, 5 години две от най-големите търговски вериги в Германия – Плус и Нетто се сляха, като с това отправиха и ясна заплаха за сегашните доминантни сили на пазара – Алди и Лидл.

За пояснение, Плус е търговска верига с фокус върху търговията с бързооборотни, хранителни стоки. Основаната през 1972 година в Германия,  верига беше позиционирана в сектора на „твърдите дискуантъри”,  които са гръбнака на немския пазар на хранителни стоки. В най-добрите си години, фирмата е разполагала с 2900 собствени магазина и значимия оборот от 7 милярда евро.

Нетто – Маркендискаунт е дъщерно дружество на Едека, най-голямото обединение на търговци в Германия.  Нетто е основана като търговска верига, междинен прекупвач на хранителни стоки във веригата към крайния потребител.  През 1971 година, фирмата отваря своя първи филиал под търговската марка СуДи (Супер Дискаунтър). През 90-те години веригата се изгражда и утвърждава в Централа и Източна Германия.

Tова сливане беще прецедентно поради своя мащаб. Новият гигант, който от около година работи на пазара е с:

  • 10 милярада евро годишен оборот
  • над 64 000 души персонал
  • с 3800 филиала

(още…)

Знаете ли кой е най-стария сериал?

Рекламни сувенири по Коледа!

Ммм да, и освен всичко сериалът е винаги Китайско-Български. Гледам го всяка година и мисля, че днес открих какво му е сбъркано. Всъщност е много безумно от всяка гледна точка – от страна на нас агенциите и на фирмите поръчители.

Отношението към този момент от живота на фирмите е изкривен. Свързва се с големи харчове, много труден и досаден избор на сувенири, изцеждащ избор на най-добра цена, забавени срокове, скандали,  неизпълнени поръчки и данък печалба 🙂 А се забравя основната цел: ФИРМАТА и нейния ИМИДЖ.

Може ли да е различно? (още…)

Весели празници!

easter-eggsС пожелания за Топли и много истински Великденски празници!

В навечерието на един от най-истинските семейни празници Ви желаем

Хармония, Любов и Светлина,

за Вас, Вашите семейства и екипът с който споделяте всички работни предизвикателства.

Нека светлината Ви води по пътеката на успеха!

Нека хармонията в семейството и работния екип е водещата сила напред!

Нека любовта е градивната сила на Вашият бизнес!

Екипът на еМ Студио!

Нова година, нов късмет за еМ Студио!

Честита Нова година на всички!

Нека е ползотворна, градивна и успешна за всички Вас, нашите клиенти и партньори!

2012 година за еМ Студио се оказа изключително динамична и активна, за съжаление не успяхме да пишем и обновяваме проектите си. Надявам се, че през 2013г. пропуските ще бъдат заличени;)

С какво ни срещна 2012 -ще се опитам в няколко поредни поста да Ви разкажа за новите проекти и интересни предизвикателства.

Нови кампании, проекти и др.:

Клиент: Омекс България

Продукти: Листни Торове и Биостимулатори

Кампания: Въвеждане на пазара – Изключително интересeн клиент с амбициозната задача, който ни възложи амбициозната задача да представим на аудитмпания, която работи на много динамичен пазар.

 

Термостропува

БМ Риалто

БМ Кампания 15 години

Интелектика

Енерджи Евентус

Румена

Детска градина Морско конче

Hi-Pos