Последни публикации

Една гръцка приказка на плажа от БМ

Гръцки ресторант Русалка от верига ресторанти БМВерига ресторанти БМ отвори превъзходен Гръцки ресторант на плаж Кабакум до хотел Ной.

Великолепно място с добра храна и невероятна гледка.  Ресторант Русалка предлага изчистена концепция и невероятна наситеност на положителни емоции. Много е лесно и приятно да се работи с хора, които имат вкус към детайлите и усет за баланс и хармония.

Поздравяваме верига ресторанти БМ с тази нова крачка напред и сме уверени, че професионализма се оценява от клиентите им. Има емоция в това заведение и за всеки е различна, но гарантирано положителна.

С концепцията за реклама целяхме да пресъздадем духа на лятото на един друг остров,толкова близък до нашето разбиране за любов, споделяне и елегантна непринуденост. Силен екипен дух съпътстваше работата ни по ресторант Русалка, синергията между агенция и клиент направи възможна силната рекламна кампания и големия интерес към заведението.

Гръцки ресторант РусалкаСтремеж към изпипване на детайлите и цялостност на концепцията може да се проследи във всяка една стъпка – от идеята за заведението, през изпълнението, дизайна на меню и рекламни материали /създадени от Афект Медия/, концепция за реклама и канали за комуникация.

Убедена съм, че всеки чул рекламния спот, видял билбoрдите и посетил заведението ще бъде очарован от преживяването на гръцки остров в летни дни или нощи. Ето и част от концепцията на заведението:

„Новият ресторант Русалка от веригата БМ Ви кани на едно вълнуващо пътешествие до Гърция.

Съчетанието на  ярко слънце, морски бриз и гръцки специалитети  приютени под шарената сянка на прелестни цветя и бяла прохлада ще Ви потопят в атмосфера на безгрижие и желание за забавления.

Свеж  и романтичен поглед на най-добрата страна на Гърция – такава каквато ние от БМ я познаваме – тиха през деня, шумна и емоционална в летните нощи, но винаги уникална със своите специалитети…………“

Най-използваните похвати в точката на продажба

 Силни и слаби страни

1. Директен контакт с клиента – акции с промоутъри, дегустации

Използват  се при:

Специални предложения за продажба – талони, купони

Дегустации и предложения за рецепти

Акцент върху продуктовите характеристики

Раздаване на мостри

Раздаване на награди по определена схема – заложена в рекламна кампания

Очакван резултат – повишение на продажбите в момента на контакта до 40%, ехо ефект в рамките на седмица и половина, приятна емоция, която остава за неопределено време в съзнанието на клиента.

Недостатъци все повече клиенти избягват промоции и дегустации, необходимо е да се разчита на опитни промоутъри, които да привлекат и задържат вниманието на купувачите.

8 златни правила за успешни промоции

2. Визуален мърчендайзинг – добрия мърчендайзинг фокусира вниманието на купувача към продукта, стимулира и импулсните покупки – „Мммм това наистина изглежда вкусно”, „Искам го!, Здравословно ли е?, „Това е изгодно! Купувам  го”……
Добрият мърчендайзинг провокира клиента, провокира емоциите му.

Успешния мърчендайзинг създава приятно усещане у клиента и го стимулира да купува, не само промоцирания продукт, но и го предразполага да „развърже кесията си” и да похарчи повече от предвиденото.

Очакван резултатда пренесе до клиента бързо и недвусмислено конкретно предложение за продажба.

НедостатъциНе винаги му се обръща внимание, не може да се следи резултата от него. Обикновено е необходимо да се използва в комбинация с друг метод. (още…)

Коректив на рутината…

Вече 10 години еМ Студио гради своя бизнес стъпка по стъпка. С наша помощ не един или двама клиенти са направили крачката към по-високото ниво. Може ли рутината да превърне дори най-добрите намерения в лошо изпълнена задача? Определено ДА!

Ние имаме подобен случай в практиката си. Обикновено това е грешка на младостта на една агенция, която се надявам вече да не допускаме. Когато работиш с 1 клиент повече от 3 години, а при нас почти всички клиенти са такива, успяваш без думи да налучкаш това, което желае, извиваш се под натиска на бързите почти недостижими срокове, но успяваш. Разбира се, избираш най-лесното решение, което си сигурен, че клиента ще одобри в срок и задачата ще бъде изпълнена. Колелото на бизнеса се върти с такава скорост, че преди да се огледаш е минала година. (още…)

Коя реклама работи?

Коя реклама е най-подходяща за Вашия бизнес?

Няма универсално правило. Няма една истина за всички. И според мен точно това е най-хубавото….

Но все пак има елементи, с които задължително се съобразяваме като създаваме рекламна кампания.

Клиентите и Вашето послание.

В практиката си съм срещала много клиенти, които имат идея да правят реклама, но нямат представа какво точно да кажат и искат „масовия клиент“ да го види….Могат да сложат намаление, просто логото, една картинка на море или някоя мадама, защото ще привлече погледите…..

На този тип клиенти за съжаление ние от еМ Студио не можем да помогнем. Няма начин да направим просто нещо, за да задоволим моментен каприз на клиента. Нашата цел е не да вземем парите на някой, а по-скоро клиента да направи чрез нас една инвестиция с възвръщаемост и разбира се след това да се върне отново при нас.

Опитът ми показва, че важно условие за една успешна рекламна кампания е да се прави обмислено, а не водена от емоции и импулси. На принципа на един строеж:

Архитектът прави чертеж, инженер конструктор прави изчисления, а строителите придават обем на чертежа. И всеки един етап е важен, за да се създаде стабилна и хармонична сграда.

Същото е и при рекламната кампания: добрата концепция поставя ясен чертеж, избора на канали и медиа планирането дават изчисленията, а дизайнa придава обем и форма. И забележете не става дума за красива реклама, а за работеща реклама, както за сградата е необходимо да бъде стабилна!

Не подценявайте създаването на концепция – колкото и да Ви се струва претенциозна думата, аз за момента не съм намерила нейн аналог. Концепцията дава отговор на следните важни въпроси – какво искате да постигнете с рекламата, какво искате да кажете и точно на кого желаете да го кажете. (още…)

Определяне типа на Вашите клиенти!

част 2

Хитрост 2: Определяне типа на Вашите клиенти!

Наблюдението на клиентите Ви, ще Ви подари и още едно знание:

Как пазаруват те? Колко дълго се задържат в обекта? Как правят избор на определена стока? Така ще можете да прецените кой тип са Вашите клиенти и предлагате ли им вярното решение.

Предлагайте вярното решение на Вашите клиенти, така количката няма да е празна!

Предлагайте вярното решение, за да не бъде празна количката!

Ето и една кратка категоризация на типовете клиенти на база „риск на пазаруване”, който поемат:

  • Купувачи, които избягват да поемат финансов риск – тази група клиенти са силно ценово чувствителни, което ги кара да възприемат пазаруването като финансов риск. Тяхната основна цел е да намерят „изгодното”. Вярното решение, за да ги провокирате да пазаруват повече е да им предложите „специална сделка”. (още…)