Последни публикации

Как се прави он-лайн магазин?

Верни на себе си ние разчитаме на 3 основни инструмента при работата си над всяка една задача.

  • Анализ на моментно състояние и запознаване с бизнеса на клиента
  • Залагане на желаното бъдеще на клиента във визия и функционалност
  • Реализация

magentoЗа изграждането на он-лайн магазин ние доразвиваме тези инструменти, за да получим максимален резултат и Вие нашите клиенти да продавате повече!

Идея или Какво представлява желаната от Вас интернет страница?

След попълнен въпросник и запознаване с Вашите изисквания и конкуренти, ние заедно ще изградим цялостен план на Вашият интернет магазин. Очаквайте от нас задаване на детайлни въпроси, за да изясним особеностите на Вашия бизнес и да го вградим в страницата Ви.

Скица или Как ще реализираме Вашите желания и идеи?

Добрата подготовка е предпоставка и за добре свършена работа. Създаването на планирана конструкция на Вашата интернет страница е първата стъпка към превръщането на Вашите желания в реалност.

Визия

Създаваме уникален дизайн на Вашият интернет магазин, съобразяваме го с Вашият бизнес, с последните тенденции във Вашия сектор и Вие получавате удобен за клиентите Ви и приятен за възприемане онлайн магазин.

Изграждане

Доброто планиране и създадената вече визия са основата на бъдещата страница. Предстои етапът на истинското съграждане, където се вгражда необходимата функционалност.

Качествен Одит

За нас е от изключително значение качеството на крайния продукт. За удобство на клиентите си предлагаме безплатна техническа поддръжка/тикет система/, с която ще отстраним своевременно евентуални дефекти в системата.

Развитие

Пускане на сайта в реална среда, как ще стане по-посещаем? Как ще Ви намират клиентите? Как клиентите Ви да разберат за новата ви интернет страница? Какви акции да предприемем в страницата си?…. И на още много въпроси бихме могли да отговорим и разбира се да планираме реални действия.

Интернет магазин – модерен и лесен за обслужване?

Щастливи сме да Ви представим новото направление в нашата дейност – Изграждане на Интернет магазини с модерна визия и изключително гъвкава и функционална административна част. Работим на базата на платформата с отворен код Magento Commerce, изграждаме системи вече втора година и сега сме готови да споделим нашия опит с Вас.

Ако Вие имате малък бизнес и желаете да продавате Вашите продукти и услуги бързо и лесно в интернет – ние имаме специално предложение за Вас!

Ако Вие вече имате опит с он-лайн продажбите, наясно сте какво искате и как да го постигнете – ние можем да Ви партнираме в изграждането на високопрофесионална платформа за интернет търговия.

Защо Magento Commerce?

Това е платформата, която ни позволява най-ефективно да разработим индивидуални он-лайн магазини, без ограничения във функционалността и дизайна.

Най-точно и безапелационно са заложени основните принципи на световната он-лайн търговия. Отговаря категорично на изискванията ни за маркетингови похвати, които са на практика неизчерпаеми в Magento Commerce и не на последно място изключително ефективни. Лесната админстрация, гъвкавото управление и възможността за допълване на функционалност са ползите, които също не бива да пропускаме.

Ние, екипът на еМ Студио ще сме Ваши партньори в поставянето на Вашия бизнес в он-лайн среда, като ние ше боравим с технологията, а Вие ще се грижите да продавате. Специалисти маркетинг, администрация и логистика са на Ваше разположение, за да Ви помогнат за подобряване на бизнес процесите. Специалистите Дизайн и програмиране на он-лайн магазини ще създадат най-подходящите за Вашия бизнес външен вид и функционалност.

Предвидили сме 4 основни ценови пакета, които да отговорят на изискванията на Вашия бюджет.

Идентичност на марката част 1-ва

В 3ти брой на специализираното издание за бизнеса с бързооборотни стоки Прогресив излезе материал на рекламна агенция еМ Студио. Надявам се, че е интересен и полезен за Вас.

„Идентичността на марката, приложена в цялостната комуникационна концепция на магазина”

или

Как Вашият магазин да се превърне в добър разказвач на приказки!

Само добрият разказвач ще улови вниманието на потенциалните клиенти, и ще ги превърне във верни последователи и купувачи. Ако разкаването на Вашата история започва с въведение извън обекта, чрез рекламни спотове и визии, развръзката е именно в обекта. От преживяването в магзина зависи дали краят ще е щастлив или не. Ако очакванията му се разминават с действителността, ще премине бързо между регалите и ще излезе без покупки.

За да има щастлив край Вашата приказка и да има много продължения, Ви предстои сериозна работа.

След като има начертана ритейл концепция и сте дефинирали в детайли бранда, идва последния и най-важен етап при създаването на успешен търговски обект – трансформацията му в реалност. Сложността на този процес е предизвикана от необходимостта да се балансират творчеството с търговската реалност.

Факт е, че при подредбата на един обект участват много и различни екипи от специалисти и именно синхронизацията по между им дава отражение върху цялостния резултат. За да успеете да се справите с контрола и координацията на елементите, без да изтървете идеята и визията за цялото, е необходимо да имате изграден план, който да следвате.

Нашата малка тайна се крие в стриктното съблюдаване на следните елементи:

  • Подредбата на търговските обекти вече не е само добре подбрани продуктови групи, на добра цена и прилежно нареждане по стелажите. Днес подредбата оказва голямо влияние върху реализирания оборот в обекта. Тук трябва да се обърне внимание на двете основни направления – клиент и търговец. Нашите проучвания сочат, че клиентите купуват повече в обекти, където могат сами да определят пътя си в магазина и съответно там където купувачите са принудени да следват чужда логика те са изнервени, напрегнати и разбира се склонни да похарчат по-малко.

От гледна точка на търговеца добрата подредба реализира големи обороти, гъвкава е и успява с лекота да поеме динамиката в обемите стоки. Добрата подредба на стоките по регала, аранжирането на различните продуктови групи и добре обмислената зона за пормоции директно влияе върху покачването на продажбите в обекта.

Успешната подредба обединява – Добре обмислен Път на клиента, Превенция от крадци и Логистика.

  • Дизайн на магазина – дизайнът не е просто пренасяне на ритейл концепцията в обекта. Дизайнът създава емоция и предава послания чрез цветове, форми, материали и светлина, комбинирани с правилната селекция на мебели и оборудване за магазина. Изключително важно е да се работи в контекста на ритейл концепцията, за да се пресъздаде точното усещане и атмосфера в обекта. Именно тук се виждат уменията на дизайнерите – пресъздаването на емоция и превръщане на пазаруването в шопинг преживяване – това е изкуството, което увеличава оборотите!

Внимание! – Дизайнът днес не е самоцелно изкуство, а функция на добре структурирана ритейл концепция.

  • Графична комуникация в обекта или превръщане на магазина в марка. Целта на този процес е да приложи в действие добре дефинираната марка и да я превърне в образ на магазина. Графичната комуникация включва всички графични елементи и картинки, които говорят на клиента директно или индиректно.

Директно влияние: Графични знаци и послания вътре в обекта

Индиректно влияние: Подредба, Осветление, Дизайн на магазина, Използвани цветове и материали, Дисплеи и Визуален мърчендайзинг.

Край на първа част!

3 група стажанти Media Agents

Днес в 16.00 часа се събира новата група стажанти по програмата MEDIA AGENTS – 1во ниво!

Очакваме ги с надежди за успехи по пътя на кариерното им развитие. Със сигурност ще бъдат много натоварени и пред тях ще бъдат поставени сериозни предизвикателства. Убедени сме, че ще се справят и пред тях ще се открие ново поле за професионална реализация.

Пожелаваме им Успех, Смелост и Знания!

Ако има желаещи да се запишат в стажантската програма – могат да го направят днес или утре до края на деня!

Правилната подредба на магазина вдига оборота!

Мислите, че е рекламен трик или помпозно заглавие? Вижте фактите и преценете сами.

В този материал Ви разкриваме наша разработка от преди 2 години, за да бъде интереса на клиента ни максимално защитен. Целта е да Ви представим с факти и цифри как подредбата на един търговски обект работи. Възможностите на еМ Студио не стигат само до подредба на обекта. Те обхващат целия процес на визуална комуникация, дефиниране и брандиране на промо зоните, анимиране на самите акции и още… създаване на игри и томболи за настоащите и потенциални клиенти в търговския обект.

От опит знаем, че добрата реклама ще доведе правилните клиенти в магазина, но дали те ще купят зависи от обстановката и атмосферата в обекта, от компетенциите и подхода на търговския персонал, и от всичко случващо се там – в точката на продажба.

Водейки се от интуицията си и годините натрупан опит, ние можем да дефинираме „мъртвите“ зони в магазина още на момента и имаме готово решение за всеки проблем. Факт е, че търговецът изчислява ефективността на своя магазин или обект на база заетата търговска площ и правилно представяне на продуктите, спрямо обема на продажбие, което е от съществено значение за успеха на магазина, но … Ние от еМ студио знаем формулата и можем да я приложим там където ще има полза от нея!

Казус: Верига за черна и бяла техника ни потърси за реклама в точката на продажба. Цел – повишаване обема на продажби в обекта.

След непринуден разговор с мениджърския екип изникнаха проблеми на няколко нива. Съставихме план за действие, фиксирахме крайни срокове за изпълнение и стартирахме работа по проекта.

Как протече работата?

  1. Направихме анализ на средата и определихме дефектите в търговската зала.
  2. Проведохме редица разговори с търговския екип, за да достигнем до оптималното решение, което ще обедини приятен и лесен подход за клиента и лекота на обслужване от търговците.
  3. Създадохме проекто-подредба, която бе представена на екипа.
  4. Подредбата въплатихме в схема, която лесно да се реализира от служителите в магазина.
  5. Съставихме план за одит на подредбата.

Резултатът: Добре подреден магазин, в който клиентите се ориентират лесно. Леко преминаване от сектор в сектор, свободен и добре организиран път на клиента, ясна и недвусмислена ценова информация.

Ефектът: Засякохме продажбите за 1 година назад и резултатите в проценти са следните:

  • Перални                                     + 15%
  • Хладилници                              + 8%
  • Дребни уреди                         + 41%
  • Уреди за вграждане              +20%

Не на последно място, трябва да отчетем и фактора криза, който от една страна предполага по-ниска покупателна способност на варненските клиенти, спад на продажбите в сектора черна и бяла техника, и от друга страна – занижени бюджети за реклама. Така успехът на една подредба става още по-голям и ефективен като инвестиция, която се е възвърнала още в началото на втория месец.

Благодарни сме на нашия клиент затова, че ни се довери напълно и се съобразяваше с нашите съвети и критики. Екипът, с който работихме изпълняваше всички допълнителни корекции, които се появиха в резултат на нашите планирани инспекции.

Надяваме се, че резултатите от другите ни подобни проекти за подредба ще са още по-впечатляващи и ще ги споделим с Вас в един по-късен етап.

Пожелавам смелост на всички, на които им предстои промяна в подредбата на търговски обект!