Ритейл Бранд

Статия за списание Прогресив, публикувана на 12.04.2011

Статия за списание Прогресив, публикувана на 12.04.2011

еМ Студио с материал в специализираното списание за бързооборотни стоки Прогресив. Процесът на създаване на Ритейл бранд, изведен от практиката.

Част 1ва:

Процес на създаване на марка на търговски обект

Или Предизвикателството на Умните търговци.

Верига квартални магазини – няколко хитрости, за да превърнете веригата в ЛЮБИМА за клиентите и да спечелите голяма част  от техните бюджети за хранителни стоки и санитария.

От къде да започнем?

„Намираме помещения, купуваме оборудване, говорим с доставчици, наемаме персонал, измисляме име, правим табела и отваряме, ще видим как върви и после ще дооправяме….“

Умните търговци не постъпват така. Предизвикателството на новото време изисква стабилни познания и наблюдения върху тенденциите за развитие на бранша в следващите 10 години, както и върху потребителските навици. Тези познания трябва да се трансформират и да залегнат в основата на успешната формула за магазин или верига.

Наблюденията ни показват, че въпреки агресивното поведение на големите ритейл вериги, кварталните магазини имат своя потенциал ако са гъвкави, предприемчиви и използват правилната комуникация.

Пътят за оцеляване минава през задължителната трансформация на магазините в марки /брандове/. Марка не означава само красиво гръмко име и ефектно лого, а по-скоро име с уникална добавена стойност и ценности, които ще направят веригата Ви различима и надявам се Обичана. Марките предлагат доверие и помагат на клиентите да се ориентират лесно и да вземат решение. Реализацията на марката е от основно значение за бъдещия успех на ритейл формулата.

В основата на концепцията трябва задължително да залегнат бъдещите промени в потребителското поведение и изобщо в развитието на ритейл сектора. Тук ще Ви помогне познанието за тенденциите на развитие на ритейла в национален и мултинационален мащаб. Марката, която си струва да градите е марка с визия за бъдещето, защото отваряйки сега, ТЯ  трябва да се задържи на пазара следващите 5 години, а надявам се и следващите 20 години.

Влагайки бъдещето в основата, вие можете да градите и настоящето.

край на част 1ва.

Очаквай продължение….

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Вашият коментар