Правилната подредба на магазина вдига оборота!

Мислите, че е рекламен трик или помпозно заглавие? Вижте фактите и преценете сами.

В този материал Ви разкриваме наша разработка от преди 2 години, за да бъде интереса на клиента ни максимално защитен. Целта е да Ви представим с факти и цифри как подредбата на един търговски обект работи. Възможностите на еМ Студио не стигат само до подредба на обекта. Те обхващат целия процес на визуална комуникация, дефиниране и брандиране на промо зоните, анимиране на самите акции и още… създаване на игри и томболи за настоащите и потенциални клиенти в търговския обект.

От опит знаем, че добрата реклама ще доведе правилните клиенти в магазина, но дали те ще купят зависи от обстановката и атмосферата в обекта, от компетенциите и подхода на търговския персонал, и от всичко случващо се там – в точката на продажба.

Водейки се от интуицията си и годините натрупан опит, ние можем да дефинираме „мъртвите“ зони в магазина още на момента и имаме готово решение за всеки проблем. Факт е, че търговецът изчислява ефективността на своя магазин или обект на база заетата търговска площ и правилно представяне на продуктите, спрямо обема на продажбие, което е от съществено значение за успеха на магазина, но … Ние от еМ студио знаем формулата и можем да я приложим там където ще има полза от нея!

Казус: Верига за черна и бяла техника ни потърси за реклама в точката на продажба. Цел – повишаване обема на продажби в обекта.

След непринуден разговор с мениджърския екип изникнаха проблеми на няколко нива. Съставихме план за действие, фиксирахме крайни срокове за изпълнение и стартирахме работа по проекта.

Как протече работата?

  1. Направихме анализ на средата и определихме дефектите в търговската зала.
  2. Проведохме редица разговори с търговския екип, за да достигнем до оптималното решение, което ще обедини приятен и лесен подход за клиента и лекота на обслужване от търговците.
  3. Създадохме проекто-подредба, която бе представена на екипа.
  4. Подредбата въплатихме в схема, която лесно да се реализира от служителите в магазина.
  5. Съставихме план за одит на подредбата.

Резултатът: Добре подреден магазин, в който клиентите се ориентират лесно. Леко преминаване от сектор в сектор, свободен и добре организиран път на клиента, ясна и недвусмислена ценова информация.

Ефектът: Засякохме продажбите за 1 година назад и резултатите в проценти са следните:

  • Перални                                     + 15%
  • Хладилници                              + 8%
  • Дребни уреди                         + 41%
  • Уреди за вграждане              +20%

Не на последно място, трябва да отчетем и фактора криза, който от една страна предполага по-ниска покупателна способност на варненските клиенти, спад на продажбите в сектора черна и бяла техника, и от друга страна – занижени бюджети за реклама. Така успехът на една подредба става още по-голям и ефективен като инвестиция, която се е възвърнала още в началото на втория месец.

Благодарни сме на нашия клиент затова, че ни се довери напълно и се съобразяваше с нашите съвети и критики. Екипът, с който работихме изпълняваше всички допълнителни корекции, които се появиха в резултат на нашите планирани инспекции.

Надяваме се, че резултатите от другите ни подобни проекти за подредба ще са още по-впечатляващи и ще ги споделим с Вас в един по-късен етап.

Пожелавам смелост на всички, на които им предстои промяна в подредбата на търговски обект!

 

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 коментар »

 
  • доставка на хранителни стоки каза:

    Наистина е така, много хубава статия. Също е важно да се пренареждат нещата поне два пъти в месеца.

 

Вашият коментар