Последни публикации

Получена безвъзмездна финансова помощ

Идентичност на марката част 1-ва

В 3ти брой на специализираното издание за бизнеса с бързооборотни стоки Прогресив излезе материал на рекламна агенция еМ Студио. Надявам се, че е интересен и полезен за Вас.

„Идентичността на марката, приложена в цялостната комуникационна концепция на магазина”

или

Как Вашият магазин да се превърне в добър разказвач на приказки!

Само добрият разказвач ще улови вниманието на потенциалните клиенти, и ще ги превърне във верни последователи и купувачи. Ако разкаването на Вашата история започва с въведение извън обекта, чрез рекламни спотове и визии, развръзката е именно в обекта. От преживяването в магзина зависи дали краят ще е щастлив или не. Ако очакванията му се разминават с действителността, ще премине бързо между регалите и ще излезе без покупки.

За да има щастлив край Вашата приказка и да има много продължения, Ви предстои сериозна работа.

След като има начертана ритейл концепция и сте дефинирали в детайли бранда, идва последния и най-важен етап при създаването на успешен търговски обект – трансформацията му в реалност. Сложността на този процес е предизвикана от необходимостта да се балансират творчеството с търговската реалност.

Факт е, че при подредбата на един обект участват много и различни екипи от специалисти и именно синхронизацията по между им дава отражение върху цялостния резултат. За да успеете да се справите с контрола и координацията на елементите, без да изтървете идеята и визията за цялото, е необходимо да имате изграден план, който да следвате.

Нашата малка тайна се крие в стриктното съблюдаване на следните елементи:

  • Подредбата на търговските обекти вече не е само добре подбрани продуктови групи, на добра цена и прилежно нареждане по стелажите. Днес подредбата оказва голямо влияние върху реализирания оборот в обекта. Тук трябва да се обърне внимание на двете основни направления – клиент и търговец. Нашите проучвания сочат, че клиентите купуват повече в обекти, където могат сами да определят пътя си в магазина и съответно там където купувачите са принудени да следват чужда логика те са изнервени, напрегнати и разбира се склонни да похарчат по-малко.

От гледна точка на търговеца добрата подредба реализира големи обороти, гъвкава е и успява с лекота да поеме динамиката в обемите стоки. Добрата подредба на стоките по регала, аранжирането на различните продуктови групи и добре обмислената зона за пормоции директно влияе върху покачването на продажбите в обекта.

Успешната подредба обединява – Добре обмислен Път на клиента, Превенция от крадци и Логистика.

  • Дизайн на магазина – дизайнът не е просто пренасяне на ритейл концепцията в обекта. Дизайнът създава емоция и предава послания чрез цветове, форми, материали и светлина, комбинирани с правилната селекция на мебели и оборудване за магазина. Изключително важно е да се работи в контекста на ритейл концепцията, за да се пресъздаде точното усещане и атмосфера в обекта. Именно тук се виждат уменията на дизайнерите – пресъздаването на емоция и превръщане на пазаруването в шопинг преживяване – това е изкуството, което увеличава оборотите!

Внимание! – Дизайнът днес не е самоцелно изкуство, а функция на добре структурирана ритейл концепция.

  • Графична комуникация в обекта или превръщане на магазина в марка. Целта на този процес е да приложи в действие добре дефинираната марка и да я превърне в образ на магазина. Графичната комуникация включва всички графични елементи и картинки, които говорят на клиента директно или индиректно.

Директно влияние: Графични знаци и послания вътре в обекта

Индиректно влияние: Подредба, Осветление, Дизайн на магазина, Използвани цветове и материали, Дисплеи и Визуален мърчендайзинг.

Край на първа част!

3 група стажанти Media Agents

Днес в 16.00 часа се събира новата група стажанти по програмата MEDIA AGENTS – 1во ниво!

Очакваме ги с надежди за успехи по пътя на кариерното им развитие. Със сигурност ще бъдат много натоварени и пред тях ще бъдат поставени сериозни предизвикателства. Убедени сме, че ще се справят и пред тях ще се открие ново поле за професионална реализация.

Пожелаваме им Успех, Смелост и Знания!

Ако има желаещи да се запишат в стажантската програма – могат да го направят днес или утре до края на деня!

Правилната подредба на магазина вдига оборота!

Мислите, че е рекламен трик или помпозно заглавие? Вижте фактите и преценете сами.

В този материал Ви разкриваме наша разработка от преди 2 години, за да бъде интереса на клиента ни максимално защитен. Целта е да Ви представим с факти и цифри как подредбата на един търговски обект работи. Възможностите на еМ Студио не стигат само до подредба на обекта. Те обхващат целия процес на визуална комуникация, дефиниране и брандиране на промо зоните, анимиране на самите акции и още… създаване на игри и томболи за настоащите и потенциални клиенти в търговския обект.

От опит знаем, че добрата реклама ще доведе правилните клиенти в магазина, но дали те ще купят зависи от обстановката и атмосферата в обекта, от компетенциите и подхода на търговския персонал, и от всичко случващо се там – в точката на продажба.

Водейки се от интуицията си и годините натрупан опит, ние можем да дефинираме „мъртвите“ зони в магазина още на момента и имаме готово решение за всеки проблем. Факт е, че търговецът изчислява ефективността на своя магазин или обект на база заетата търговска площ и правилно представяне на продуктите, спрямо обема на продажбие, което е от съществено значение за успеха на магазина, но … Ние от еМ студио знаем формулата и можем да я приложим там където ще има полза от нея!

Казус: Верига за черна и бяла техника ни потърси за реклама в точката на продажба. Цел – повишаване обема на продажби в обекта.

След непринуден разговор с мениджърския екип изникнаха проблеми на няколко нива. Съставихме план за действие, фиксирахме крайни срокове за изпълнение и стартирахме работа по проекта.

Как протече работата?

  1. Направихме анализ на средата и определихме дефектите в търговската зала.
  2. Проведохме редица разговори с търговския екип, за да достигнем до оптималното решение, което ще обедини приятен и лесен подход за клиента и лекота на обслужване от търговците.
  3. Създадохме проекто-подредба, която бе представена на екипа.
  4. Подредбата въплатихме в схема, която лесно да се реализира от служителите в магазина.
  5. Съставихме план за одит на подредбата.

Резултатът: Добре подреден магазин, в който клиентите се ориентират лесно. Леко преминаване от сектор в сектор, свободен и добре организиран път на клиента, ясна и недвусмислена ценова информация.

Ефектът: Засякохме продажбите за 1 година назад и резултатите в проценти са следните:

  • Перални                                     + 15%
  • Хладилници                              + 8%
  • Дребни уреди                         + 41%
  • Уреди за вграждане              +20%

Не на последно място, трябва да отчетем и фактора криза, който от една страна предполага по-ниска покупателна способност на варненските клиенти, спад на продажбите в сектора черна и бяла техника, и от друга страна – занижени бюджети за реклама. Така успехът на една подредба става още по-голям и ефективен като инвестиция, която се е възвърнала още в началото на втория месец.

Благодарни сме на нашия клиент затова, че ни се довери напълно и се съобразяваше с нашите съвети и критики. Екипът, с който работихме изпълняваше всички допълнителни корекции, които се появиха в резултат на нашите планирани инспекции.

Надяваме се, че резултатите от другите ни подобни проекти за подредба ще са още по-впечатляващи и ще ги споделим с Вас в един по-късен етап.

Пожелавам смелост на всички, на които им предстои промяна в подредбата на търговски обект!

 

Нашият on-line магазин Hi-pos.com на 4ри години

Горди сме да празнуваме днес 01.10.2011 г. 4-ят рожден ден на hi-pos.com.

В навечерието на този скъп за нас ден искаме да Ви БЛАГОДАРИМ за работата ни заедно!

Вече 4-ри години ние градим нови стандарти за България в дистанционното обслужване на клиенти,  търсим  интересни и качествени продукти на справедливи цени и гарантираме спокойствие при пазаруване он-лайн. Стартирахме във време, когато доверието към продажбите в интернет не съществуваше и всеки наш клиент е свидетел на старанието ни да бъдем от полза, да бъдем подкрепа в намирането на точния продукт или решaването на всеки конкретен проблем.

Тайната в успехът на Hi-pos.com се крие в самото мото Ние обичаме работата си и я работим с удоволствие! Убедени сме, че само когато вложиш душата си в работата си, резултатите са на лице  и го правим ежедневно.

Днес, ние празнуваме рожденият ден на hi-pos.com с пускането на нова, модерна и предизвикателна интернет платформа, с която поръчката ще е още по–лесна и обслужването ще е още по-бързо.

Резултатът за клиентите на Hi-pos.com: С hi-pos.com се работи още по-лесно!

За да бъде празникът в духа на Hi-pos.com сме приготвили и още изненади:

Фиксирана цена за транспорт на пратки с тегло от 3 до 5 кг. – 7,50 с ДДС – така ще можете да оптимизирате разходите си за доставка.

Подарък по ваш избор! – при поръчка от hi-pos.com на стойност 250,00 лв. без ДДС получавате подарък по избор – Безлатна доставка до 10,00 лв. без ДДС или подарък банер стойка за плакат с размер 60 х 160 см.

Стани фен в страницата ни във Facebook  и можеш да спечелиш подарък банер стойка за плакат с размер 60 х 160 см.

Повече от 40 продукта на промоционални цени!

БЛАГОДАРИМ, на всички клиенти и партньори на hi-pos.com и си пожелаваме доволни клиенти, мащабни проекти и стабилно партньорство!