Оптимизиране на продажбите

Oписание

Концепцията за оптимизиране на продажба включва: определяне на позицията на продажби в момента, моментно състояние на търговския екип, потенциал за развитие, проучване на клиентско мнение за продукта, позициониране в търговски обекти, оптимизиране на мърчендайзинг стандартите. Определяне на акценти в комуникацията с клиента. Предложение за канали за комуникация и послания. Определяне на критични точки и контрол на ефективността.

Приложение:

Подходяща за големи и малки фирми, които имат нужда от външен одит за дигностика – неповлияна от моментната ситуация във фирмата и междуличностни отношения.

Параметри

Включват се 5 последователни етапа: одит, анализ, предложение, планиране, контрол на ефективността

Цена:

Направете запитване, за да получите актуална цена за концепция.