Акция за стимулиране на продажбите

Oписание

Концепцията за стимулиране на продажбите включва: тема на кампанията, механизъм на акцията, слоугън, текстове, дизайн на всички необходими рекламни материали. Канали за комуникация, критични точки и контрол на ефективност.

Приложение:

Подходяща за големи и малки фирми, които имат нужда от външен консултант за създаване на акция за стимулиране на продажбите – към краен клиент или дистрибуторска мрежа. Контакт на външен консултант препоръчваме минимум 1 път в година, т.к. така можете да си „сверите часовника“ и да получите креативни предложения, излизащи от рамките на рутината.

Клиенти:

Верига ресторанти БМ, Интерсервиз Узунови АД, www.hi-pos.com,  и др.

Параметри

Включват се 5 последователни етапа: проучване, предложение, механизъм, дизайн, контрол на ефективност

Цена:

Направете запитване, за да получите актуална цена за концепция или за концепция с включен дизайн.

Име
Фирма
E-mail
Телефон
Запитване